Інформація для покупців
Оплата та доставка
Доставка Нова пошта або Укрпошта
Вартість доставки Нова пошта розраховується автоматично при оформленні замовлення, згідно з тарифами компанії. У послугу включається доставка товару і комісія послуги післяплати при його виборі.
При замовленні доставки за допомогою Укрпошта, доставка автоматично не розраховується, вартість доставки буде відома під час формування накладної. Вартість доставки Укрпошта трохи дешевше ніж Нова пошта.
Після відправки замовлення, в SMS повідомленні надійде номер товарно-транспортної накладної Нової пошти.
Безкоштовно доставляємо замовлення вартістю понад 1500 грн, але комісію Нової пошти 20 грн + 2% за оплату при отриманні, сплачує отримувач. При оплаті карткою онлайн, додаткові платежі відсутні.
Післяплата
Оплата замовлення здійснюється при отриманні (у відділенні компанії Нова пошта або у кур’єра), комісія Нової пошти за цю послугу складає 20 грн + 2% від вартості замовлення.
Оплата карткою Visa/MasterCard
Ви можете безпечно оплатити замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard, а також за допомогою Apple Pay, Google Pay.
Провайдер для прийому платежів monobank.
Відправлення відбувається у наступні 1-2 дні після оформлення замовлення, з понеділка по п’ятницю. Замовлення отримані на вихідних (святах) відправляються в перший робочий день тижня.
Чек ви отримаєте у електронному вигляді, після оплати замовлення онлайн.
У разі післяплати, чек зможете отримати від компанії Нова пошта.
Після відправки вам в SMS надійде номер товарно-транспортної накладної.
Чекати підтвердження не потрібно, ми стежимо за наявністю товару і тримаємо його актуальним.
Зазвичай ми не передзвонюємо клієнтам, дзвонимо тільки в разі потреби уточнити інформацію щодо замовлення.
Усі ваші запитання можна поставити в чаті на сайті. Кнопка чату розташована внизу екрана, праворуч.
Гарантія та повернення
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку в присутності кур’єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур’єру, ми обов’язково його замінимо. Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент доставки.
Що стосується законодавчої бази, то в Законі “Про захист прав споживачів” усе сформульовано гранично чітко: “Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого його було придбано, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням”.
Як і в будь-якому правилі, у непростій справі повернення товару є винятки. Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню). Крім продовольчих товарів, лікарських препаратів і засобів, предметів сангігієни, у цьому переліку представлено повний список непродовольчих “неповерненців”. До них належать:
парфумерно-косметичні вироби;
зубні щітки;
гребінці, гребінці та масажні щітки;
товари в аерозольній упаковці;
інструменти для манікюру і педикюру;
У зв’язку з цим, просимо Вас гранично відповідально оформляти замовлення. У разі помилки з боку продавця товар буде замінений на правильний, або буде здійснено повернення коштів, за умови пред’явлення претензій від покупця протягом трьох днів з моменту отримання замовлення.
У всіх інших випадках, куплений товар належної якості, не підлягає поверненню або обміну.